Aktualności

Prezentujemy nasz raport “Przegląd kampanii profrekwencyjnych. Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024”. W zestawieniu wyróżniliśmy 12 kampanii.

Przyglądamy się ich emocjonalnemu zabarwieniu. Szukamy m.in. odpowiedzi na pytania, czy treści profrekwencyjne dotyczą problemów, czy zwracają uwagę na korzyści? Czy forma kampanii nadaje jest pozytywny, czy negatywny wydźwięk?

W opracowaniu koncentrujemy się na działaniach, które zostały określone mianem kampanii profrekwencyjnych przez samych nadawców i były rozciągnięte w czasie oraz udostępniane w różnych mediach cyfrowych. Na przytoczone kampanie trafiliśmy organicznie w trakcie monitorowania mediów lub w wyniku naszego własnego zaangażowania w działania profrekwencyjne. W Fundacji Geremka, pod hasłami “Mam głos!” i “Moje wybory” prowadziliśmy kampanię skierowaną do najmłodszych wyborców i wyborczyń.  

Celem raportu jest ukazanie, jakie wartości podkreślano, by zachęcić Polki i Polaków do pójścia do urn wyborczych. Na stronach tego opracowania nie przedstawiamy diagnozy polskiego wyborcy, lecz spostrzeżenia na temat kluczowego wycinka komunikacji, którą kierowano do ludzi zadających sobie pytanie: czy warto iść 9 czerwca na wybory do Parlamentu Europejskiego?  

Choć opracowanie nie ma przekrojowego charakteru, to zawarty w nim przegląd treści towarzyszących wyborom może nieść praktyczną wartość dla obserwatorów mediów oraz organizacji projektujących działania społeczne.   

Zapraszamy do zapoznania się z raportem. 

Wróć do: Aktualności

Korzystamy z ciasteczek. Więc informacji tutaj: polityka prywatności. 

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close